Пошук

Публічний договір КП «Струмок»

Дата: 10.05.2024 16:24
Кількість переглядів: 133

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з централізованого водопостачання 

 

с. Великий Тростянець                                                         ___ ________________ 2024 р.

   

​Комунальне підприємство «Струмок» Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області в особі директора Блохи Катерини Павлівни, що діє на підставі Статуту, (далі - виконавець), з однієї сторони, та індивідуальний споживач, який приєднався до умов цього договору згідно з пунктом 5 цього договору (далі - споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке.

Загальні положення

1. Цей договір є публічним договором приєднання, що укладається з метою надання послуг з централізованого водопостачання (далі - послуги) індивідуальному споживачу. Цей договір укладається сторонами з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України.

2. Даний договір вважається укладеним через 30 днів з моменту розміщення на офіційному сайті Щербанівської сільської ради (https://sherbanivska-gromada.gov.ua).

3. Виконавець має право змінити умови договору. У разі зміни виконавцем умов, крім зміни ціни договору, вони вступають в силу через 30 днів з моменту розміщення змінених умов на офіційному сайті Щербанівської сільської ради(https://sherbanivska-gromada.gov.ua).

4. Інформування споживача про намір зміни цін/тарифів на послуги здійснюється виконавцем відповідно до законодавства.

5. Фактом приєднання споживача до умов договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання (додаток до договору), сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуг.

Предмет договору 

6. Виконавець зобов’язується надавати споживачу послуги відповідної якості, а споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, в строки і на умовах, визначених цим договором.

Межа розподілу між громадським водопроводом та приватним знаходиться в точці встановлення сідлової врізки.

7. Вимоги до якості послуги:

1) склад і якість питної води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду;

2) значення тиску питної води повинно відповідати параметрам, встановленим державними будівельними нормами і правилами.

Порядок надання послуг

8. Виконавець забезпечує постачання послуг безперервно з гарантованим рівнем безпеки та значенням тиску.

9. Надання послуг здійснюється безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

10. Виконавець забезпечує постачання послуг у відповідній кількості та якості згідно з вимогами пункту 7 цього договору до межі зовнішніх інженерних мереж постачання послуг виконавцяіндивідуального (садибного) будинку).

11. У разі виникнення аварії на зовнішніх інженерних мережах Виконавця постачання послуг, виконавець проводить аварійно-відновні роботи у строк не більше семи діб з моменту виявлення ним факту аварії або повідомлення споживачем виконавцю про аварію.

Ціна та порядок оплати послуг, порядок та умови 
внесення змін до договору 

12. Споживач вносить виконавцю плату за послугу, визначенувідповідно до Правил надання послуги з централізованого водопостачання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 липня 2019 р. № 690,  в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2022 р. № 85, що розраховується виходячи з розмірів затверджених уповноваженим органом тарифів на послуги з централізованого водопостачання та обсягу спожитих послуг або за нормами споживання, встановленими органом місцевого самоврядування, до встановлення вузла комерційного обліку.

В тариф за послугу з  централізованого водопостачання включена плата за абонентське обслуговування.

13. Вартість послуг з централізованого водопостачання визначається за обсягом спожитих послуг та встановленими відповідно до законодавства тарифами.

Розмір зазначених тарифів зазначається на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування (https://sherbanivska-gromada.gov.ua) та складає на момент розміщення  на сайті:

- 30,00 грн./куб.м. – для населення;

- 43,00 грн./куб.м. – для юридичних осіб.

Вартість наданих послуг визначається: за наявності вузла розподільного обліку - відповідно до його показників, у разі йоговідсутності або несвоєчасної передачі показників (після 5 числа наступного місяця за розрахунковим) - за нормами споживання.  

Норма споживання складає 4,8 куб. м., тобто 4,8 куб. м * 30,00 грн./куб. м. = 144,00 грн. за 1 особу в місяць.

В разі пропуску споживачем строку на повірку лічильника розподільного обліку (вказується у його паспорті), оплата за надані послуги здійснюється за нормами споживання, з першого дня пропуску граничного строку для повірки лічильника. 

Про зміну тарифів на послугу з централізованого водопостачання виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачу з посиланням на рішення відповідного органу.

У разі зміни зазначених тарифів протягом строку дії цього договору новий розмір тарифів застосовується з моменту їх введення в дію без внесення сторонами додаткових змін до цього договору. Виконавець зобов’язаний забезпечити їх оприлюднення на офіційному веб-сайті.

14. Розрахунковим періодом для оплати обсягу спожитих послуг є календарний місяць.

15. Споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця, не пізніше останнього числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиті послуги.

16. За бажанням споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

17. Під час здійснення оплати споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата виконавцю, сплата пені, штрафів).

У разі коли споживачем не визначено розрахунковий період або коли за зазначений споживачем період виникла переплата, виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості споживача за минулі розрахункові періоди у разі її наявності (за винятком погашення пені та штрафів, нарахованих споживачеві), а у разі відсутності такої заборгованості - в рахунок майбутніх платежів споживача,починаючи з найближчих періодів від дати здійснення платежу.

18. У разі коли споживач вніс плату виконавцю за розрахунковий період не в повному обсязі або більшому, ніж зазначено в рахунку, обсязі, виконавець здійснює зарахування коштів згідно з призначенням платежу, за відсутності призначення платежу – в рахунок оплати за послуги.

19. Споживач не звільняється від оплати послуг, отриманих ним до укладення цього договору.

20. Плата за послуги не нараховується за час перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

Облік послуги

21. Обсяг спожитої у будинку послуги з централізованого водопостачання визначається як обсяг питної води, спожитої в будинку, за показаннями засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) розподільного обліку або за нормами споживання.

Одиницею вимірювання обсягу спожитих споживачем послуг 
є куб. метр.

22. Початок періоду відсутності вузла розподільного обліку у зв’язку з його втратою визначається з дня, наступного за днем останнього зняття його показань (в усіх інших випадках).

Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою є дата прийняття на абонентський облік вузла комерційного обліку, встановленого на заміну втраченого.

23. На час відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобів вимірювальної техніки, яка проводиться за рахунок споживача, так як дані витрати не включені у тариф на послуги водопостачання, облік ведеться за нормами споживання.

Початок періоду відсутності вузла розподільного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобу вимірювальної техніки, визначається з дати, наступної за днем розпломбування вузла розподільного обліку. Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою засобу вимірювальної техніки,  є день прийняття на абонентський облік.

24. У разі відсутності інформації про показання вузла (вузлів) розподільного обліку нарахування за надану послугу здійснюється за нормами споживання. При несплаті за надані послуги протягом 15 днів після кінцевого строку оплати за поточний календарний місяць виконавець має право припинити надання послуг споживачу, шляхом відключення від громадського водопроводу. Повторне приєднання до системи центрального водопостачання здійснюється за рахунок споживача після повного погашення заборгованості та з дотриманням технічних умов, погоджених на підприємстві, згідно законодавства.

25. Виконавець має право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли розподільного обліку, для перевірки схоронності таких вузлів обліку, зняття показань засобів вимірювальної техніки.

26. Зняття показань засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) розподільного обліку послуги з централізованого водопостачання щомісяця здійснюється споживачем
з 1 по 5 числа наступного за розрахунковим, який передає показання вузлів розподільного обліку водопостачання виконавцю в один з таких способів:

через групу у вайбері КП «СТРУМОК» водопостачання;

за номером телефону, зазначеного у розділі “Реквізити виконавця” цього договору;

на адресу електронної пошти, зазначену в розділі “Реквізити виконавця” цього договору;

Виконавець періодично, не менше одного разу на рік, проводить контрольне зняття показань засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку у присутності споживача або його представника. Результати контрольного зняття показань засобів вимірювальної техніки вузлів розподільного обліку є підставою для здійснення перерозподілу обсягу спожитих послуг та проведення перерахунку із споживачем.

Перерозподіл обсягу спожитих послуг у будинку та перерахунок із споживачем проводиться у тому розрахунковому періоді, у якому було отримано в установленому порядку інформацію про невідповідність обсягу розподілених послуг споживачам обсягу, необхідному для розподілу, але не більш як за 12 розрахункових періодів.

27. У разі ненадання споживачем виконавцю у визначений сторонами строк показань вузла (вузлів) розподільного обліку, нарахування за спожиті послуги здійснюється за нормою споживання.

28. Періодичність повірки лічильника вузла розподільного обліку складає 4 роки (згідно паспорту лічильника обліку води).

29. Повірка лічильника вузла розподільного обліку проводиться споживачем за його рахунок.

30. Огляд, опломбування/розпломбування вузла (вузлів) розподільного обліку, здійснюються за рахунок споживача.

31. Виконавець попередньо повідомляє споживачу про час та дату контрольного зняття показань засобів вузла (вузлів) розподільного обліку.

32. Повірка засобів вимірювальної техніки здійснюється відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 55, ст. 1803).

Права і обов’язки сторін

33. Споживач має право:

1) одержувати своєчасно та належної якості послуги згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) без додаткової оплати одержувати від виконавця засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору, інформацію про ціни/тарифи на послуги, загальний розмір місячного платежу, норми споживання та порядок надання послуг;

3) на усунення протягом 7 днів, якщо інше не визначено законодавством, виявлених недоліків у наданні послуг;

4) на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або належної якості;

5) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

6) на неоплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови надання виконавцю заяви та документального підтвердження (зокрема, довідки з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби (у тому числі отримані в іноземній державі), відбування покарання тощо, іншого документа, що підтверджує право на виїзд з України чи в’їзд в Україну у відповідний період часу) в електронній або паперовій формі відповідно до умов договору;

7) звертатися до суду у разі порушення виконавцем умов цього договору.

34. Споживач зобов’язаний:

1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини (1 доба);

2) забезпечувати цілісність обладнання приладів (вузлів) обліку послуги відповідно до умов цього договору та не втручатися в їх роботу;

3) оплачувати надані послуги за цінами/тарифами, встановленими відповідно до законодавства, вносити плату за абонентське обслуговування у строки, встановлені цим договором;

4) дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної та газової, санітарних норм;

5) допускати виконавця або його представників у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) для перевірки показів вузлів розподільного обліку у порядку, визначеному законом і цим договором;

6) сплачувати у разі несвоєчасного здійснення платежів за спожиті послуги пеню в розмірах, установлених цим договором;

7) надавати виконавцю показання вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання послуги з централізованого водопостачання в приміщенні споживача, в порядку та строки, визначені цим договором;

8) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;

9) проводити ремонтні роботи за власний рахунок трубопроводу (з точки з’єднання), який належить споживачу та під’єднаний до центрального водопроводу;

10) проводити повірку лічильників розподільного обліку один раз на 4 роки (згідно паспорту лічильника води);

11) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства (не допускати втручання у внутрішньобудинковісистеми централізованого водопостачання) під час проведення ремонту чи реконструкції житла (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

12) забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності (користуванні), до експлуатації в осінньо-зимовий період;

13) інформувати виконавця про тимчасову відсутність в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів (за відсутності приладів обліку); якщо період відсутності споживача та інших осіб перевищує шість місяців, споживач для реалізації права на неоплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) у місячний строк з моменту закінчення кожного шестимісячного періоду зобов’язаний надавати виконавцю оновлену заяву з відповідними підтвердними документами в електронній або паперовій формі.

         14) при купівлі-продажу (обміну, зміні власника, отримання спадщини і т. ін.) житлового приміщення, впевнитись у повному розрахунку за надані послуги попереднього споживача. При наявності заборгованості матеріальну відповідальність несе новий власник.

        15) використовувати холодну води лише на задоволення санітарно-гігієнічних потреб (забороняється полив присадибних ділянок).

35. Виконавець має право:

1) вимагати від споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;

2) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт, якщо їх провів виконавець;

3) доступу до житла (інших об’єктів нерухомого майна) споживача для перевірки стану і зняття показів вузлів обліку, що забезпечують облік споживання послуг у будинку і приміщенні споживача, в порядку, визначеному законом і цим договором;

4) обмежити (припинити) надання послуг в разі їх неоплатиабо оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені Законом України “Про житлово-комунальні послуги”  та цим договором;

5) звертатися до суду в разі порушення споживачем умов цього договору.

36. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством та умовами договорів;

2) подавати воду для протипожежних потреб;

3) забезпечити надійне постачання послуг відповідно до умов цього договору;

4) без додаткової оплати надавати споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання та порядок надання послуг, їх споживчі властивості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством;

5) своєчасно проводити підготовку об’єктів, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), до експлуатації в осінньо-зимовий період;

6) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених цим договором;

7) здійснювати перерахування розміру нарахованої плати за послуги та/або ненарахування її для споживача протягом періоду тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб за умови отримання заяви та документального підтвердження відповідно до умов договору;

8) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг, що сталися з вини виконавця або на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), в строки, встановлені законодавством;

9) своєчасно та за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини;

10) інформувати споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до законодавства;

11) контролювати дотримання установлених міжповірочнихінтервалів для засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла розподільного обліку.

Відповідальність сторін за порушення договору

37. Сторони несуть відповідальність за невиконання умов цього договору відповідно до цього договору або закону.

38. У разі несвоєчасного здійснення платежів споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожний день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послуги.

39. Виконавець має право обмежити (припинити) надання послуг споживачеві у разі непогашення в повному обсязі заборгованості з оплати спожитих послуг. 

Виконавець надсилає споживачеві попередження про те, що у разі непогашення ним заборгованості надання послуг може бути обмежене (припинене), рекомендованим листом (з повідомленням про вручення) та шляхом повідомлення споживачеві через його особистий кабінет.

Таке попередження надсилається споживачеві не раніше наступного робочого дня після закінчення граничного строку оплати, визначеного законодавством та/або договором.

Обмеження (припинення) надання послуг здійснюється виконавцем відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця.

40. Відновлення послуг водопостачання проводиться після погашення заборгованості та за рахунок коштів споживача у повному обсязі при дотриманні технічних умов, затверджених на підприємстві, згідно законодавства.

41. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості виконавець зобов’язаний самостійно протягом місяця, що настає за розрахунковим періодом, здійснити перерахунок вартості послуг за весь період їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністрів України, а також сплатити споживачу неустойку (штраф) у розмірі 0,01 відсотка вартості середньодобового споживання послуги, визначеної за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12 - за фактичний час споживання послуги, але не менше 15 днів), за кожен день ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості (крім нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт або періоду, протягом якого здійснювалася ліквідація або усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача).

42. Оформлення претензій споживача щодо ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості здійснюється в порядку, визначеному статтею 27 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

Перевірка відповідності якості надання послуг здійснюється відповідно до Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
27 грудня 2018 р. № 1145 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 4, ст. 133).

43. Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості, якщо доведе, що в точці обліку послуг їх якість відповідала вимогам, установленим цим договором та актами законодавства.

Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості під час перерв, передбачених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

44. Виконавець несе відповідальність та утримує лише власну мережу трубопроводу (центральний водопровід).

Строк дії договору, порядок і умови внесення до нього змін,
продовження строку його дії та розірвання

45. Цей договір набирає чинності з моменту акцептування його споживачем, але не раніше ніж через 30 днів з моменту опублікування і діє протягом одного року з дати набрання чинності.

46. Якщо за один місяць до закінчення строку дії цього договору жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, цей договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.

47. Припинення дії цього договору не звільняє сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними, зокрема здійснення перерахунку плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, здійснення остаточних нарахувань плати за послуги та остаточних розрахунків.

 

Прикінцеві положення

48. Повідомлення, документи та інформацію споживач надсилає виконавцю засобами зв’язку, зазначеними в розділі “Реквізити виконавця” цього договору. Виконавець надсилає повідомлення, документи та інформацію, що передбачені цим договором, на поштову адресу споживача або іншими засобами зв’язку, зазначеними споживачем.

49. Сторони добровільно надають свою безумовну згоду на обробку Сторонами будь-яких персональних даних Сторін, які стали відомими в результаті правових відносин. Обробка включає, але не обмежується, збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, поновленням, використанням і поширенням (включаючи передачу), знищенням персональних даних, які обробляються Сторонами, будь-якою особою, пов'язаною зі Сторонами відносинами контролю, з метою ведення глобальної бази даних споживачів. Сторони погоджуються, що Сторони не зобов'язані отримувати жодної додаткової згоди Сторін для передачі персональних даних Сторін до будь-якої особи, пов'язаної зі Сторонами відносинами контролю. Сторони зобов'язані при зміні їх персональних даних надавати у найкоротший термін відповідальній особі Сторін уточнену інформацію та подавати завірені копії відповідних документів для внесення його нових особистих даних до бази персональних даних споживачів.

 

Реквізити виконавця

 

 

КП «СТРУМОК» Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області

 

38770, Полтавська область, Полтавський район, 

 

с. Великий Тростянець, вул. Центральна, буд. 9 

 

р/р UA233052990000026005041217151 в АТ КБ «Приватбанк»

 

контакти для передачі показань вузлів
обліку: +380503055700

 

 

адреса електронної пошти kpstrumock@ukr.net

 

офіційний веб-сайт https://sherbanivska-gromada.gov.ua

 

 

 

Директор КП «Струмок»                       

________ Катерина БЛОХА

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь