Як подати документи на призначення житлової субсидії ОНЛАЙН
Сім'ям, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, житлова субсидія з травня 2021 року на наступний термін буде перепризначена автоматично без особистого звернення громадян, крім трьох категорій сімей, яким необхідно подати нові заяву та декларацію:
- сім'ям, яким субсидія надавалася у грошовій безготівковій формі (тобто, субсидія не виплачувалась безпосередньо одержувачу готівкою, а перераховувалась на рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг через АТ «Ощадбанк»);
- сім'ям, яким субсидія призначалась за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень; внутрішньо переміщені особи);
- сім'ям, яким субсидія призначалась без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації (на фактично проживаючих осіб).
Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом подає за місцем реєстрації такі документи:
- заява (за встановленою формою) ;
- декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (за встановленою формою) ;
- довідки про доходи — у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в офіційних джерелах і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом органів соцзахисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення.
- договір найму (оренди) житла (для орендарів житла);
- копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності заборгованості).
Документи на призначення житлової субсидії можливо подати не відвідуючи відповідні установи з використанням електронних сервісів.
Для оформлення житлової субсидії рекомендуємо скористатись он-лайн сервісом Мінсоцполітики https://
Основною перевагою даного сервісу є те, що скористатись ним можливо цілодобово та кожного дня.
1. Перейти на вебсайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: https://subsidii.
2. Авторизуватись в один із 3-х способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією BankID.
3. Заповнити електронну форму заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Після заповнення всіх реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.
У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:
документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;
договір оренди (найму) житлового приміщення;
договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг
документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;
довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;
документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.
4. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.
Звертаємо увагу, у разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису необхідно протягом місяця особисто звернутись до територіального управління соціального захисту населення (м.Полтава, вул.Короленка,7) аби власноруч підписати документи.