До уваги жителів Щербанівської громади щодо призначення та надання житлової субсидії
Наразі розпочато прийом документів на призначення житлової субсидії.
Нарахування здійснюється лише після подання нових заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
У разі звернення за призначенням субсидії протягом травня-вересня 2021 року зберігається право на її призначення з травня 2021 року.
Пакет документів, який необхідно подати:
- заява про призначення та надання житлової субсидії,
- декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії,
- довідка про склад сім’ї,
- договір найму (оренди) житла (за наявності),
- довідка про доходи (у разі зазначення у декларації доходів, які відсутні в ДФС, ПФУ),
- акт обстеження матеріально-побутових умов, підтвердження місця проживання громадян (у разі різного місця реєстрації – проживання),
- довідка з місця проживання (якщо проживає не за місцем реєстрації),
- реквізити з банку (ОБОВ’ЯЗКОВО!)
- обов’язково необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний код, інформацію про паспортні дані та ідентифікаційні коди членів домогосподарства та членів їх сімей (в тому числі, які зареєстровані/проживають за іншою адресою), інформацію про особові рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг (дані зазначаються у платіжних квитанціях чи розрахункових книжках).
Документи можна подати особисто до соціального захисту населення Щербанівської сільської ради (районний Будинок культури) або відправити поштою: м.Полтава, вул.Короленка, 7, 36011.
Трохи згодом також можливо буде подати в електронному вигляді через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/ .
Зразки бланків нової заяви та декларації розміщено на вебсайті Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації:
http://plsz.gov.ua/pub_doc/zayava%202021.doc
http://plsz.gov.ua/pub_doc/declaraciya%202021.doc.
Важливо! Заява та декларація вважаються не поданими, у разі, якщо:
- не внесені у повному обсязі відомості про членів домогосподарства та членів їх сімей (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний стан, дата народження, серія і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія і номер паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером);
- не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків та/або відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів їх сім’ї, даних про доходи та майно;
- не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків, а також номер мобільного телефону заявника.
Прийом документів здійснюється по живій черзі!
Графік прийому громадян: пн-пт з 8:00 до 12:00.
Довідки за тел.: 609146, 0997233625.