Надавачам житлово-комунальних послуг: алгоритм дій щодо реєстрації і роботи в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ
У зв’язку з тим, що з 1 грудня Пенсійний фонд адмініструє процес надання житлових субсидій і пільг, всім надавачам житлово-комунальних послуг у найкоротші терміни необхідно зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. Відтепер на цій унікальній цифровій платформі додалися нові функції і «кабінети», що спростять і пришвидшать пошук необхідної інформації.
Для входу на портал уповноважена особа, яка діє від імені надавача послуг, повинна скористатися кваліфікованим електронним підписом і увійти до системи як «надавач житлово-комунальних послуг».
Якщо інформація про користувача зафіксована в адміністративній підсистемі ІКІС ПФУ та його сертифікат є дійсним, то відкривається головна сторінка особистого кабінету надавача житлово-комунальних послуг. В іншому випадку користувач одержить повідомлення про неможливість входу на вебпортал у якості надавача.
«Кабінет надавача ЖК послуг» - це головна сторінка, яка ідентифікуватиме уповноважену особу і представлятиме відомості для визначення тарифів на ЖК послуги.
Сторінку-кабінет умовно можна поділити на дві секції. У верхній секції – параметри пошуку відомостей. Зокрема, дата завантаження відомості (ручне введення або вибір за допомогою «календаря»); код за ЄДРПОУ/РНОКПП надавача послуг (ручне введення текстового поля з 8-10 цифр); статус відомості (вибір із запропонованого списку).
Для надавачів комунальних послуг, управителів багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) важливо, що одна уповноважена особа, зазначивши код за ЄДРПОУ/РНОКПП надавача послуг, може працювати в одному кабінеті по декількох надавачах послуг, з якими має трудові відносини.
Зелена вкладка «Пошук» у «кабінеті надавача ЖК послуг» призначена для пошуку виплатних відомостей.
У нижній секції на сторінці відображаються відомості для визначення тарифів на житлово-комунальні послуги. Системи ПФУ сформують їх для надавачів житлово-комунальних послуг за такими параметрами: дата завантаження відомості; рік; місяць; код за ЄДРПОУ надавача послуг; джерело; статус.
По кожній відомості перебачено деталізований перегляд. Одержані відомості уповноважена особа, яка діє від імені надавача послуг, зможе завантажити.
Пропонуємо переглянути відеоінструкцію щодо реєстрації в особистому кабінеті надавача послуг на вебпорталі ПФУ та опрацюванню і завантаженню відомостей за посиланням https://youtu.be/rz0BO_YlxJE
Головне управління Пенсійного фонду
України в Полтавській області