Пошук

Запрацював чат-бот з протидії домашньому насильству в месенджері Viber

Дата: 14.07.2020 11:45
Кількість переглядів: 607

Фото без опису

Чат-бот з протидії домашньому насильству відтепер доступний в месенджері Viber.

Раніше чат-бот в умовах карантину #ДійПротиНасильства був доступний лише в Telegram, а днями запущено в месенджері Viber.

Кількість випадків домашнього насильства, зокрема кількість дзвінків, які надходять на лінію «102», збільшилася на 28%, але це не свідчить про те, що домашнього насильства в Україні стало більше.

В умовах карантину тема домашнього насильства стала ще більш очевидною та видимою, кількість випадків й, зокрема, дзвінків, які надходять на лінію «102», збільшилася на 28%. В середньому за день на лінію «102» надходять 1500-1600 викликів стосовно домашнього насильства.

Зазначимо, що домашнє насильство може бути кількох форм: фізичне, психологічне, сексуальне та економічне.

Нагадаємо, чат-боти @police_helpbot надають можливість зв’язуватися зі службами поліції, телефонувати на лінію 102, а також містять інформацію про інші гарячі лінії, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, особа може отримати в режимі онлайн безкоштовну правову допомогу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь