Запрацював чат-бот з протидії домашньому насильству в месенджері Viber
Чат-бот з протидії домашньому насильству відтепер доступний в месенджері Viber.
Раніше чат-бот в умовах карантину #ДійПротиНасильства був доступний лише в Telegram, а днями запущено в месенджері Viber.
Кількість випадків домашнього насильства, зокрема кількість дзвінків, які надходять на лінію «102», збільшилася на 28%, але це не свідчить про те, що домашнього насильства в Україні стало більше.
В умовах карантину тема домашнього насильства стала ще більш очевидною та видимою, кількість випадків й, зокрема, дзвінків, які надходять на лінію «102», збільшилася на 28%. В середньому за день на лінію «102» надходять 1500-1600 викликів стосовно домашнього насильства.
Зазначимо, що домашнє насильство може бути кількох форм: фізичне, психологічне, сексуальне та економічне.
Нагадаємо, чат-боти @police_helpbot надають можливість зв’язуватися зі службами поліції, телефонувати на лінію 102, а також містять інформацію про інші гарячі лінії, які можуть надати консультацію у випадку домашнього насильства. Крім того, особа може отримати в режимі онлайн безкоштовну правову допомогу.